domingo, 8 de mayo de 2011

EXCURSIÓ DE VELA A SA RÀPITA

DIMECRES DIA 4 DE MAIG VÀREM ANAR
A SA RÀPITA I VÀREM PARTICIPAR A UNES SESSIONS DE VELA
A nosaltres ens va parèixer molt divertit ,quan erem a vela n'Andrea va quedar xopa i qualcuns més també,sobretot abans d'anar a vela
varem fer un castell nins contra nines,VA SER COM UNA COM-
PETICIÓ!Andrea i Marta.
Va ser molt divertit ser dins una barca.
ALINA
Va ser molt divertit perquè jo, Brayan i Fabian va esquitxar a ses nines i en Fabian se va caure i jo li vaig ajudar i quasi em va tirar.
SEBAS
A mi em va agradar molt perquè el monitor em deixava manejar la vela quasi tot el temps.
ANTHONY

A mi M'ha agradat molt perquè el monitor em va deixar manejar la vela quasi caig a l' aigua .
LEANDRO
Me va encantar molt l´excursió. Em vaig marejar un poc a la barca però me va encantar. Emilio
Em va agradar molt perquè quan saltàrem i quan vàrem jugar a fubol.
Mohamed.
A jo me va agradar molt perquè me vaig anar xop,també me va agradar anar en barca i jugar a la platja, me va encantar vàrem:jugar a futbol,al platet i a salt d' altura.
QUIQUE
Me va agradar molt anar d' excurció , vaig anar-me ben banyat a ca meva. M' ho vaig passar molt bé.
Sergi
Me va agradar molt a anar molt d'excurció perquè vàrem jugar molt a l' arena , i també perquè amb es monitor ens vàrem fer molt amics.
Tomeu.
Me va agradar molt perquè vàrem anar amb la barca i vàrem jugar a l'arena a jocs.
Toni
Me va agradar molt perquè vàrem jugar i també perquè el monitor
ens va tirar aigua.
Maria Antònia.
A mi me va agradar s'excursió perquè quan vàrem ser a sa barca vàrem jugar a guerra de barcos.
Jonathan
A mi em va agradar molt anar a vela i ens vam tirar aigua uns als altres. Mentres l'altre grup , varen fer jocs a l'arena.
Elisabet
A mi me va agradar molt la vela perquè el professor era molt simpàtic i després vàrem fer jocs a l'arena
Miquel
Ami me va agradar quan varen manejar el timó i la vela i després em
va posar jocs la mestra de gimnàstica.
José Oscar


No hay comentarios:

Publicar un comentario